Asiakaspalvelukoulutuksia
- Asiakaspalvelun avaimet
- Asiakaspalvelutehtävissä toimivien tsemppikoulutus
- Asiakaskeskeiset toimintatavat
Asiakaspalvelun avaimet
Mitä opitaan: Asiakaspalvelun perusteet, perustiedot ja taidot
erilaisten asiakkaiden ja asiakaspalvelutilanteiden kohtaamiseen.
Kenelle: Asiakaspalvelutehtävissä aloittaville, kausityöntekijöille,
kokonaisille työyhteisöille.
Toteutus: Monimuotototeutus.
Asiakaspalvelutehtävissä toimivien tsemppikoulutus
Mitä opitaan: Asiakaspalvelun vuorovaikutustaitoja, haastavien
asiakastilanteiden hoitamista, reklamaatioiden käsittelyä ja palvelumuotoilun perusteita.
Kenelle: Asiakaspalvelutehtävissä toimiville, kokonaisille
työyhteisöille.
Toteutus: Monimuotototeutus.
Asiakaskeskeiset toimintatavat
Mitä opitaan: Ymmärtämään asiakkuuden merkityksen osana työtä
ja sisäistämään kestävien asiakassuhteiden merkityksen yrityksen toiminnassa. Ymmärtämään asiakassuhteen hoidon eri vaiheet sekä soveltamaan niitä tavoitteelliseen asiakkaiden hankintaan ja asiakaslähtöiseen asiakassuhteen ylläpitoon ja jälkimarkkinointiin.
Kenelle: Asiakaspalvelutehtävissä toimiville, kokonaisille
työyhteisöille.
Toteutus: Monimuotototeutus.